Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

woensdag 2 april 2008

Afscheid

Hey iedereen

De laatste week heb ik niets meer laten weten, ik weet het. Maar ik heb vorige week echt genoten van een weekje vakantie. We hebben het heel leuk gehad en een verslag volgt zo snel mogelijk en ook de foto`s.
Ik zit nu voor mijn laatste dag in Ghana. En zoals ik al gezegd had zal ik met gemengde gevoelens naar Belgie terugkeren. Ik heb het hier echt goed gehad.

Vanaf vrijdag ben ik dus terug volledig ter jullie beschikking om al mijn verhalen te vertellen.
Vele groetjes
Yaa Jessie

1 opmerking:

Harry zei

Hallo lieve Jessie,
Welkom terug in Belgie! Ik hoop dat de reis voorspoedig is gegaan. Probeer de warmte van Ghana nog maar even bij je te houden, en de vrolijkheid.
Ik heb in ieder geval erg van jouw vrolijke spontaniteit genoten. En ik vond het heel fijn het leuke meisje achter al die goeie verhalen toch nog even een paar dagen meegemaakt te hebben. Bedankt. Harry