Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

zondag 10 februari 2008

Weekend - Lake Bosumtwi

Hey iedereen

heel even een kort berichtje vanop de compound.
Ons weekendje in Lake Bosumtwi is een beetje anders uitgedraaid dan verwacht. Het was er echt prachtig, maar toch een beetje te rustig voor ons. Er was echt niets te doen en dat was minder leuk. Hopelijk wordt onze volgende uitstap wel een succes.
Morgen vlieg ik er weer met volle moed tegenaan. Een nieuwe week waarin ik hopelijk weer iets nieuw kan uitproberen. Het groepswerk was deze week niet echt een succes, dus dat probeer ik weer eens opnieuw. En voor de rest ga ik echt proberen om goed aan te sluiten bij de voorkennis die de kinderen al bezitten, zodat ik hun manier van leven kan ontdekken en volgen.

Hopelijk kan ik deze week even naar het internetcafe voor meer nieuws te publiceren.
Vele warme groetjes
Jessie

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi,jessie
eindelijk neem ik even de tijd om eens een berichtje voor u achter te laten.Niet dat ik de site nog niet gezien heb want ik kom toch regelmatig eens piepen zenne ook bij u collega's en vooral de foto's stellen ons toch een beetje gerust dat ge het ginder niet slecht doet ondanks de beetjes tegenslagen hier en daar
dat ge ook het voornemen hebt om het land een beetje te verkennen
is geen slecht idee en moet ge zeker tijd voor nemen want de verhalen nadien willen we zeker niet missen
ik ga u nu laten en mischien tot later nog eens hé
groetjes van stefaan,magda,dieter & silke

Anoniem zei

Dag Jessie,

Uit nieuwsgierigheid ben ik nog eens op jouw blog gaan piepen en ik heb gewoon alles gelezen, zo fascinerend vond ik het. Chapeau voor al wat je daar doet.

En breng het zonnetje echt maar mee !

Groeten en tot binnekort.

Hilde Wynant & Co (dus natuurlijk ook Lies die zich afvraagt waar jij bent).