Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

zaterdag 19 januari 2008

Bagage!

Ma aha (goede namiddag)

Onze bagage is toegekomen!!! Het is toch wel handig en opeens schrik je van wat je allemaal bij hebt. Als je vier dagen dezelfde kleren hebt gedragen (natuurlijk heb ik ze wel eens uitgewassen) besef je maar pas wat een luxe je nu hebt met twee koffers vol kledij, shampoo, ...
Het eten is hier anders, maar meestal echt wel lekker.
Vandaag hebben we de grootste markt van West-Afrika bezocht, verloren lopen is hier niet moeilijk. :-) Nu genieten we van een namiddagje vrijaf. Dat komt goed uit om ons te douchen, koffers uit te pakken en van kledij te veranderen.
Morgen brengen we een bezoek aan de kerk, wat hier ongeveer 4 uur in beslag neemt.

Voor foto's zullen jullie even naar de weblog van Nancy moeten kijken (te vinden bij links), want die heb ik er nog niet kunnen opzetten. Dat komt nog wel!

Tot gauw
Jessie

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hey meterke blij te horen dat alles in orde is met je gagage groetjes mémé

sofie zei

hoi piepeloi,blij te horen dat je goed bent aangekomen.Spijtig van u bagage das echt wel ... Zo te zien ist het daar wel prachtig en leuke foto's Kga elke dag wel is komen piepen hou u goed daar groetjes van sofie en marc en nen dikke kus van ian

Anoniem zei

ela stinkie , da kunt gij wel zegge da die kleren gewassen zijn :) hehehehehe en in zo'n warm land ... man man da moe ni goe geweest zijn :)
grapken he ! ik moe iemand kunne plagen eh anders leef ik ni EN ZEKER NI TIJDENS DE EXAMES :)
bon :) ik kom af en toe nekeer leze eh , tis maar da ge t weet :)
en ik gaan u nog misse as die exames gedaan zijn voor uit te gaan same :'( ma bon amuseert u !! en doe da goe daar eh ... xxx Nathalie

Anoniem zei

Jessie,
De crossen gaan nog steeds hun gang. In belgië is het meestal bewolkt en onder de 10°C. Ik veronderstel dat je in die hitte niet loopt, alhoewel vele goede lopers van dat continent komen :-).
Hopelijk heb je ook niet te veel aanzoeken gekregen. een ring rond de ringvinger kan helpen volgens Nancy. Voor de rest, hou je goed en tot mss de volgende.
ciao,
kris vg