Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

zondag 27 januari 2008

Adres en telefoonnummer

Hey

Als jullie mij willen bereiken via telefoon, moeten jullie dit nummer gebruiken: 00233245454653
Ik gebruik mijn gsm-nummer van België niet.

Moesten jullie mij iets willen opsturen, kan dat naar dit adres:
GoodWorkGhana - Jessie Rosiers
P.O. Box KW 21
Kwadaso North
Kumasi - Ghana
Stuur het dan wel op tijd op, want het duurt naar het schijnt zeker een maand voor de post arriveert.

Groetjes
Jessie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo jessie hier de groetjes van danny en elian ik hoop dat alles goed gaat met u we wisten niet dat u weg was maar hebben het gelezen in het snepken we zullen je wel volgen op de pc veel plezier in het verre afrika en tot de volgende keer hou u goed en tot ziens

Anoniem zei

Dag Jessie en Co,

Nu je blog en ook al een paar artikeltjes in 't Sneppeke staan, konden we ook eens komen piepen. Goed om te horen dat het jou daar goed gaat.Lekker warm ook. Hier is het momenteel serieus aan het stormen en tegen zondag (PK) beloven ze een graad of 2 en sneeuw in de Ardennen, maar dat zal wel allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver van je bed zijn.Geniet jij nog maar van je verblijf daar. Hopelijk moet je niet alleen werken maar kan je ook nog wat van het land zien. Wij zullen regelmatig op de blog komen piepen.
Vele groeten van Alain,Inne,Jens,Lies en Hilde!

Elke zei

Hey Jessie!

het gaat u daar precies heel goed af he! Des te beter maar! Heel veel succes nog met het lesgeven en al de rest!
Vraagje: geef je die andere lessen (zoals wiskunde) dan in het Frans of Engels?
Geniet er nog heel hard van! Zie maar dat je met zoveel verhalen naar huis komt, zodat je ne ganse zomer kan toekomen met vertellen tijdens de duurloopjes!

Allé, vele groetjes van
Elke x
En ik mocht zeker ook Louis, Thérèse en Sven niet vergeten