Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

woensdag 21 mei 2008

Al zolang thuis...

Hey iedereen

Ondertussen ben ik al een dikke maand en een half terug in het België-landje en ik moet eerlijk zeggen dat mijn hart nog altijd een stukje in Ghana is.
Ik vrees dat het er altijd een beetje zal blijven. Op de meest onverwachte momenten denk ik toch nog even terug aan leuke dingen die ik meemaakte.
Hopelijk krijg ik ooit nog de kans om eens terug te gaan!

De lang verwachtte eindstage die nog zover weg leek toen ik pas terug was uit Ghana, is nu al bijna voorbij. Ik heb nog maar een week en een half te gaan. En dan ... spannende momenten! Zal ik vanaf september ècht juf zijn???

De bovenstaande informatie is even om julli in te lichten, maar waarvoor ik onder andere nog een bericht schrijf, is voor het volgende:
Ik ben heel wat leuke mensen tegen gekomen in Ghana, maar in alle spoed ben ik onder andere op de luchthaven e-mailadressen en telefoonnummers vergeten uit te wisselen!
Als jullie dit lezen, willen jullie dan aub iets laten weten??? (Pieter & Ilse, Harry, ... voel jullie maar aangesproken) :-)

Vele groetjes
Bruni
Yaa Jessie

P.S.: Voor de geïnteresseerden - op mijn space van msn staan alle foto's die ik in Ghana genomen heb (weliswaar door elkaar).

Geen opmerkingen: