Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

zondag 2 maart 2008

Drie weken te gaan

Hey allemaal

Ik wil jullie eerst en vooral gerust stellen met te zeggen dat ik me niet zo slecht voel. De neveneffecten van malaria heb ik niet en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben.
Ik had me aan het ergste verwacht en dacht dat ik niet naar school zou kunnen gaan, maar ik moet helemaal niet in bed liggen en ik ben altijd wel met iets bezig.
Ik ga dus straks gewoon lessen voorbereiden en morgen les geven.

Gisteren is onze container toegekomen. Dat wil dus zeggen dat we onze boeken in de bibliotheek kunnen plaatsen.
Doordat ik vrijdag bijna een hele dag in het ziekenhuis heb doorgebracht (vooral door te moeten wachten) hebben we de bibliotheek niet kunnen kuisen. Dit doen we dus deze week en dan kunnen we meteen beginnen met het inrichten en plaatsen van de boeken.

Ik ben nu op de compound en dankzij een programma van Nancy heb ik mijn foto's kunnen verkleinen. Wat dus wil zeggen... je kan eindelijk foto's spotten op mijn site. Dit werd wel eens tijd na 1 en een halve maand.

Ik ben volledig klaar voor mijn 3 laatste weken lesgeven. Aah... het gaat opeens zo snel.

Hou jullie goed daar.
Vele groetjes
Jessie

1 opmerking:

Anoniem zei

hej meterke,dat was echt schrikken het nieuws van je ziek zijn,en nu het beter is zijn wij hier ook gerust,vooral moeke en vader, voor de rest is alles hier normaal,maartse buien veel wind en stormen ,allez maske hou je goed en verzorg je hé tot de volgende zitting meme