Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

vrijdag 7 december 2007

Wat ga ik doen?

Hey iedereen

Ik zit in mijn derde jaar leraar lager onderwijs aan de EHSAL Hogeschool (nu HUB) in Brussel. Ik vertrek op 15 januari naar Kumasi in Ghana om gedurende ongeveer 3 maanden les te geven aan kinderen van de lagere school. Ik zal op 4 april terug in Belgiƫ zijn. Ik kijk er enorm naar uit. Ik ben zeer blij dat ik deze kans van de hogeschool en van mijn ouders heb gekregen en wil er het allerbeste van maken en enorm veel ervaring gaan opdoen.
Van zodra er meer informatie is over mijn verblijf en wat ik daar allemaal zal uitspoken, zet ik het allemaal op deze weblog.

Groejes en tot binnenkort
Jessie

Geen opmerkingen: