Jessie in Ghana

Abuakwa-Manhyia is de plaats van mijn stageschool
Deze plaats is gelegen in de stad Kumasi
Kumasi is gelegen in het zuid-westen van Ghana


Op deze site ga ik vanuit Ghana jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van waar ik daar allemaal mee bezig ben.

Ghana - Kumasi

Ghana - Kumasi

Jessie Rosiers

Londerzeel, Vlaams-Brabant, Belgium
Ik ben 21 jaar en zit in mijn 3e jaar leerkracht lager onderwijs aan de Ehsal Hogeschool in Brussel (nu HUB).

woensdag 26 december 2007

Minder dan 3 weken voor vertrek

Hallo iedereen

Binnen minder dan 3 weken vertrek ik naar Ghana. Gedurende deze weken wil ik nog volop genieten van de feesten en het gezelschap van mijn familie en vrienden.

Bij deze wil ik even iedereen bedanken die mij op financieel vlak gesteund heeft.
Ik zou graag de boekenwinkels Sterling Books en Waterstone's bedanken voor de vele Engelstalige kinderboeken en cd's die ze ons geschonken hebben.
Ook de bibliotheek van Londerzeel heeft enorm veel kinderboeken en Engels- en Franstalige boeken geschonken, alsook geholpen bij het inventarissysteem voor onze bibliotheek die we daar gaan uitbreiden.
De basisschool Klimop van Westrode heeft enkele kinderboeken en Franse werkboeken geschonken, bedankt juf Pascale om met mij op de zolder te gaan kijken en bedankt directie!

En ik wil ook zeker en vast de Gemeente Londerzeel bedanken, voor de subsidies die ik van hen gekregen heb. Dit geld zal ik zeker goed kunnen besteden!

En natuurlijk zonder mijn ouders zou ik helemaal geen reis gehad hebben, dus bedankt ma en pa!

Vele groetjes en tot binnenkort!
Jessie

Geen opmerkingen: